ЧОМУ ВОНА ЗНОВУ ПЛАЧЕ?: Настя Каменських Вкотре Потрапила До Лікарні!

Картинки по запросу Настя Каменских больна

Популярна співачка серйозно поранилася. Відома українська співачка Настя Каменських отримала нову травму. Зірка серйозно поранила руку.  Про це вона повідомила у своєму відеоблозі на YouTube, передає Корупція. Стар



“Я так втомилася. Мені, напевно, потрібна відпустка. Я порезалась дуже сильно на руці. І ми зараз їдемо зашивати”, — поділилася артистка.

При цьому виглядала Настя дуже засмученою і ледь стримувала сльози.

Співачка повідомила, що в лікарні їй зробили в одну руку укол від правця, а іншу “красивенько зашили”.

Також Каменських у відеоблозі розповіла про ще одну травму.

“Через те, що я дуже багато бігала останні два тижні і берегла свою зламану ногу — дуже сильно тиснула на ліву. Схопила судома в стопі, там, де м’які тканини”, — зізналася зірка.

За словами Насті, тепер вона ступити на ліву ногу не може, і їй доводиться ходити на носочках.

“Мене позбавили мого наркотику. Мене позбавили бігу. Сказали: “Ти божевільна”, — поділилася Каменських, процитувавши слова лікарів.